tisdag, februari 07, 2012

skönläsning

Konstant hungrig, vad beror det på?? blir galen, försöker att ignorera hungern.. men den gör sig påmind hela tiden. Vad ska man göra för att inte tänka på mat hela tiden?




Nu har jag underhållit mig själv med lite läsning under täcket(eftersom att det är iskallt i lägenheten). Men nu när jag är klar då?


Jag tog en sväng till systeryster i lärbro tidigare idag, och jag ångrar att jag åkte. Tänk om jag hade suttit med mina små änglar just nu?

BTW, så om ni kikar in på Syrrans blogg, länkad brevid, alltså Marinasminnen, så finns där en superbra hemsida med sexleksaker! Det är även så att hon är tillänglig för homepartys, så om ni är sugna så är det bara att gå in på hennes blogg och kontakta henne!


Ångesten över gymkortet och om jag ska träna ikväll tränger på. Svåra beslut jag har!




Inga kommentarer: