torsdag, november 17, 2011

Hallå! Update från en badblogger!!
Men jag har faktiskt varit upptagen, av mycket mycket härligt umgänge. Jag mår bra nu, bättre än förut! Jag känner mig så mycket gladare! :)

Snart två veckor har bestått av icke-träning och mycket gott. Det måste bli ändring på! Jag funderar på om man skulle ha gjort en liten lista med saker som jag ska hinna göra innan jul, tex: spinning 2 pass, jympa 2 pass, simma 2gnger o.s.v! Då får man väl lite press på sig, eller? Jag tror det funkar! Sen borde man ju vara inne i det? :)

Snart kommer Jimmy in faktiskt, har inte träffat honom sen i söndags, så det ska bli kul att få pussa på honom igen! För i helgen är det full rulle! Imorgon är det personalfest, på lördag marknad, och på kvällen utgång.

Nu ska jag ringa marina, tänkte jag!

Pusselipuss

1 kommentar:

Marina sa...

Jag har jobbat och nu sovit en liiiiten stund. Hoppas vår date imorgon ännu gäller:)