onsdag, november 23, 2011

TRYGGARÄKAN..

ingen vara! haha.
Ett litet missförstånd i Marinas hjärna när hon var en sådär 14/15 år.... haha.

Idag har det varit en jättebra dag, blev godkänd vid tandis och nästa besök blir hösten 2013, bilden gick igenom bessen och jag har fått umgås med mamma, marre och lissan. Men ÄNDÅ, är jag lite sad.. över min förbaskade dåliga lön! Jag går under inombords! GAH. Men jag får väl bara att lära mig hålla i de små slantarna.. Faktiskt så tror jag att även om jag hade tjänat typ 20 rent i månaden så hade jag förmodligen haft samma problems. Men jag behöver egentligen inte ha ångest över att jag gör av med dem, efter som att jag faktiskt sparar 2000 kronor varje månad på ett låst konto. men jag vill ju bara handla och handla och handla.. jag är inte nöjd med en dag om jag inte har fått dragit mitt kort.. det spelar typ ingen roll vad det är jag handlar(om man borträknar mat), det kan vara bra och ha saker som schampoo, hudlotion, städsaker m.m, sånt jag använder. KNÄPPT VA?! :)

Nu kommer snart Lisa och Krill för kaffi, MUMMA!

Pussihej

Inga kommentarer: