måndag, december 05, 2011

ska jag vänta eller njuta??

det är frågan! Om mindre än 2 månader så är jag , liksom 33% av alla ungdomar i sverige arbetslös.. paniken letar sig fram kan jag lova! Inte för att vara arbetslös, utan för att vakna varje dag och inte veta vad jag ska göra! Deprimerande? mjo...

Men en del saker har jag redan inplanerat!
Vecka 1: Umgås till 100% med marre och barnen innan hon börjar jobba!
Sedan så tänkte jag åka till huvudstaden då Elina har flyttat hem igen och hälsa på henne, sdean åka till sandie i växjö, kanske åka till värmen med Josefin och sist men inte minst, fira mammas födelsedag på Gran Canaria! Så jag ser ju fram emot allt detta, men ska jag vänta in det, eller ska jag njuta av tiden jag har kvar på la Cubus? Lite känner jag att jag vill jobba livet ur mit fram tills dess... men jag har ju tagit semester hela sista veckan av detta år! Jaja, allt ordnar sig och jag kommer förmodligen inte att bli olycklig! hihi

nu ska jag se Tååd, outsorced!

Inga kommentarer: