torsdag, februari 02, 2012

A, som i arbetslös.

Ja, det är vad jag är nu, jag har tagit min arbetslöshetsoskuld.

Itisdags var det sista dagen på Cubus, det känns så konstigt. Jag har haft det så bra där, med alla fina fina kollegor! Idag var jag och lämnade en tårta, min tagg och fick hjälp med CV:t av My.

Nu är det nya tag som får tas, är taggad till tusen för att skriva CV:n, men vill jag jobba? haha.
Jag har ju så mycket jag skall göra nu dessa kommande månaderna.. Men ett sommarjobb måste jag i alla fall söka, om det nu inte blir så att vi drar till Norge?

Två arbetslösa dagar har gått, och vad har jag gjort? absolut ingenting!
Förutom att ha firat min älskade lilla prinsess a som fyllde hela 1 år igår! Vilket påminner mig en en gång om att mitt år på Cubus har gått otroligt fort, läskigt fort. Vart fan tar tiden vägen liksom? om detta år kommer att gå lika fort, vart står då jag i februari 2013?? läskig tanke!

2 kommentarer:

Marina sa...

Ja du vart tar tiden vägen kan man undra??!! Alldeles för fort iallafall. Är därför viktigt att förvalta den väl så man inte ångrar sig i slutänden. Du kommer säkert på vad du ska göra i framtiden. Tills du gör det så passa på att pröva olika saker så du vet vad du INTE vill göra. Lycka till:) KramKram

Emma Johanna Svensson sa...

Du kommer alltid med så kloka ord kära syster! Det är väl det storasystrar är till för antar jag ! Syns imorgon! Puss på dig